Trött..

Hejsan !


guess what jag har så himla tråkigt att jag vill typ ut o springa..! fatta att ha tråkigt då har precis badat men nu då? vill bara att min underbara ängel ska komma hem så jag kan få mysa och vara med honom! helgen har varit döö tråkig den med, usch säger jag !

Har jobbat idag med Dzemail tjänade lite pengar så ja o Shåk kan hitta på någon kul / romantiskt hehe =) nej fifan vad ska jag göraaaaa :( blir så ledsen med tanken på att ja inte har något att göra, idag är det 1 advent oxå då är det upp med julstjärnorna och julstakarna:) snart fyller jag år oxå men bara 17 :/ äh jag har ändå slutat dricka så vad spelar det för roll om ja fyller 18 eller inte? hahaa den ända fördelen är att jag kan köpa cigg själv vart jag vill och när jag vill =) men men ska gå och lägga mig snart =) puss


                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0