Mina ord

                                   


                                       Det är du och jag mot alla !

 

Schaouki jag vet att jag inte varit en bra flickvän och det kan jag vara ärlig om och jag mår så jävla dåligt för jag har huggit dig i hjärta flera gånger är så himla ledsen över det och kommer alltid att vara det oavsett hur många år vi är med varandra så kommer det att alltid sitta kvar.. vi har så många fina minnen tillsammans och hoppas det blir fler ska göra allt för du ska kunna lita på mig igen o att vi ska få det bra, hoppas jag får ett jobb snart så jag kan hjälpa dig med det du behöver hjälp med allt handlar inte om pengar..




Och dina kompisar har ett jävla fel om mig jag är inte ute efter dina pengar det vet du själv ! du fick ditt jobb när vi hade varit tillsammans i 1 år och jag skulle aldrig levt med dig i 1 år om jag var ute efter dina pengar gubben dina kompisar har fel, bryr mig inte om vad dom tycker och tänker om mig jag vet att ja gjorde fel och det har du förlåtit mig för och det är jag evigt tacksamm för, du ska veta att det är du som finns i mitt hjärta o ingenannan, jag hoppas jag får föda dina barn och leva ett normalt liv med dig, vi kan bråka och ha oss men alla bråkar och de förlåter man varandra för, du är en stark kille som orkar leve med en sån tjej som mig eller hur jag var, har fattat att du är en väldigt underbar kille, och att jag är avundsjuk när du snackar med tjejer är inte ovanligt klart jag blir avundsjuk när du pratar med tjejer så snygg som du är, och speciellt när du pratar med dina ex det tycker ja inte om o kommer aldrig att göra det men det får ja leva med om du nu verkligen måste men schaouki jag kommer alltid att bli smått sur när du pratar med dina ex det måste du förstå, jag vet att det är jobbigt men du skulle inte heller gilla om jag pratade med mina ex innan ja gjorde mina misstag..




och varje gång ja frågar dig vem du messar med och frågar vad dom säger det handlar inte om avundsjuka älskling det handlar om nyfikenhet förlåt att jag är så nyfiken hela tiden, och när du är med dina kompisar ute o jag frågar hela tiden när du ska komma hem är för att ja har tråkigt men jag har inget liv utan dig det är det som är trist att ja inte har några vänner jag vill umgås med då blir det att man sitter hemma på helgerna när du är ute :/

och förlåt mig verkligen att jag varit en jävla idiot mot dig gubben du förtjänar mycket mycket bättre så som jag hållt på mot dig men du stannar ! vet du vad det kallas? KÄRLEK, så jävla härligt ord jag är kär i kärleken för att jag är med dig=) utan dig så faller allting isär och det vill inte jag, 1 år med dig schaouki ! det bästa som hänt mig kan sitta och skriva hela natten och vill inte sluta heller. jag hatar att se dig ledsen och besviken vill bara att allt ska bli bra igen vet du har förlåtit mig men ändå?




vill bara att vi ska ha en framtid framför oss, ett steg i taget skulle aldrig tveka på att ha en ring på fingret med dig allt skulle bli så jävla annolunda men vet att du inte är redo för det vi kan vänta, men någon dag vill jag att det ska hända för det är dig jag vill leva mitt liv med hjärtat bara dig hoppas du vet det, ny start !




hoppas du förstår mig nu och jag vet att du inte kommer glömma allt jag gjort mot dig genom det här brevet men vi måste försöka gå vidare och bygga upp våran tillit för varandra! JAG ÄLSKAR DIG VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN!

                      SCHAOUKI CLARK BALHOLT !<3

                                      

                           Madde älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0