Min shåk !

Älskling den här texten är till dig med mina egna ord!

Jag vet att jag har gjort väldigt många misstag som du förlåtit mig för, o jag vet att du förtjänar bättre när jag höll på men jag har ändrat mig för dig ! och så ska det vara för det är dig jag älskar det är dig jag vill leva mitt liv med baby ingen annan bara dig! just nu är du i ett annat land o det känns så jävla tomt utan dig, men snart kommer du hem då ska jag visa vem jag blivit !:) men det vet du redan du är hela min värld Schaouki Balholt ! jag kan göra vad som helst för att få flera år med världens vackraste människa och det är ju du :) ! Det pirrar i hela magen när jag hör din röst så jävla underbar shåk, hoppas du kan svälja allt som hänt men det vet ja att det inte går men vi kan väl försöka? jag kan skriva hur mycket som helst men inget kan beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig ! det är obeskrivligt.
Jag mår så jävla bra med dig, varje gång när jag är nere och ledsen finns du där och tröstar mig och det känns bra direkt skruttis =) vill att du ska vara pappan till mina barn en vacker dag, du och jag shåk så ska du va! ingen annan kan ta din plats i mitt hjärta ditt namn är inristat där o ingen kan sudda bort det ! =) så himla glad att du och jag träffades vet att jag inte varit världens bästa flcikvän men det ska ändras ! du har alltid varit den som finns där för mig i alla väder, o nu är det mn tur vet att ja borde gjort det för länge länge sen men har varit så jävla självisk hela tiden ! det slog i mitt huvud dan innan du skulle till marocko att så här ska det inte få vara !... förstår om du vill lämna mig :( men jag hoppas på dig o mig ! och ska göra allt för att ha dig kvar, 1 år med dig jävlar det har varit så jävla underbart :d JAG ÄLSKAR DIG SCHAOUKI CLARK BALHOLT ! <3<3<3<3<3<3



             Det är du o jag ingen annan!                                                                   

                                                          <3                                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla fint skrivet !

2010-11-25 @ 20:44:44
Postat av: mario

härligt text Madde ps fin blogg

2010-11-25 @ 20:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0