<3

Någon som...
Förstår dig: Tessie
Du saknar:...
Du hatar: hatar o hatar..

Vem..

Kramade dig senast: Mamma
Pussade dig senast: Shåk
Ringde dig senast: Jennie
Ringde du senast: Shåk
Var hemma hos dig senast: Hellan
Var du hemma hos senast: Shåk

Har du..
Ätit något idag: japp
Pratat med någon idag: japp
Gråtit idag: ja
Skrattat idag: aa mycket

Jag..

Vill ha: Häst:(
Är rädd för: Spindlar
Svär ofta: lagom
Sjunger i duschen: nej
Är du en morgon person: nej!
Skulle du kunna ha pyjamas på dig i skolan: verkligen inte
Är kär i kärleken: nej
Skrattar åt mina egna skämt: varje dag
Vill ha barn: Aa
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: ja

Har du.

Glasögon/linser: nej
Jobb: Skola
Färgat håret: för ofta
Bra självförtroende: JA
Varit kär: JA
Gjort något olagligt: yes
Brutit ett ben: nej
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: nej
Smugit ut utan lov: jaa
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Jaa
En hemlighet som ingen vet: Jaa
Sovit en hel dag: typ
Somnat gråtande: Jaa

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: Haha ja
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: jaa äckligt
Klä dig i svart: jaa ibland
Lita på folk: ja

Sista person som..

Sov i din säng: Shåk
Fick dig att gråta: Mamma
Skrek på dig: mamma
Du fick sms från: Shåk

Kommentarer
Postat av: emilia

Oj det är faktiskt intressant att läsa. Hur kom du på alla frågorna?

2010-06-28 @ 19:39:35
URL: http://wediz.blogg.se/
Postat av: emilia

Oj det är faktiskt intressant att läsa!

2010-06-28 @ 19:39:58
URL: http://wediz.blogg.se/
Postat av: madde

hehe det var en text jag kopierade:D

2010-07-03 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0