Jag är tillbaka!

Hej gott folk;) Vill bara säga förlåt att jag inte skrivit på länge men nu gör jag det och kommer säkert fortsätta med det för hoppningsvis=)
Vad som har hänt ? hmm...

1; Biljetterna till turkiet är bokade

2; Jag och Terese har bytt rum

3; Min klänning har kommit

4; Schaouki har fått jobb

5; Jag har varit i åland

6; Allt går underbart i mitt liv=)



Det är det viktigaste som har hänt medans jag varit borta=)
Inte mycket men allt som står är bra.. Tänkte att jag skulle lägga upp några bilder imorgon elelr något från åland och lite sådär för just nu har jag inte bilderna på den här datorn så det får bli imorgon tyvärr.:(


Har packat ner lite kläder och sådär till turkiet men allt är inte klart, Har bara slängt ner allt eftersom jag packar hemma hos Shåk för vi två ska ha samma resväska=) så allt fixar vi imorgon och på fredag.

Ska åka först och ta ut min lön som har kommit, sedan vidare till Jennie och hämta lite tröjor jag fått som inte längre passar henne. sen kanske åker vi och hämtar Shåk från jobbet:)
Vi åker på Lördag och är borta två veckor ! vi åker till en ö som heter kash väldigt fint där har sett på några bilder och sådär, men Nu ska jag jag ta mig en frukt vitamin dryck.




Fint va?:)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0