;)

Någon som...
Förstår dig: Terese
Du saknar: Lenki/ Farmor
Du hatar: Ingen!

Vem..

Kramade dig senast: Mamma
Pussade dig senast: Schaouki
Ringde dig senast: Tessie
Ringde du senast: Gurra
Var hemma hos dig senast: Shåk o Alex
Var du hemma hos senast: Schaouki

Har du..
Ätit något idag: Pannkakor
Pratat med någon idag:Många
Gråtit idag: ja
Skrattat idag: ja lite

Jag..

Vill ha: Shåk föralltid
Är rädd för: Döden
Svär ofta: inte längre
Sjunger i duschen: nej
Är du en morgon person: nej
Skulle du kunna ha pyjamas på dig i skolan: beror vad
Är kär i kärleken: jaa!
Skrattar åt mina egna skämt: haha ja!
Vill ha barn: ja
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: jupp

Har du.

Glasögon/linser: nej
Jobb: Nej
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: verkligen
Varit kär: jupp
Gjort något olagligt: aa
Brutit ett ben: nej
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra:nej
Smugit ut utan lov: ja !
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
En hemlighet som ingen vet: nej
Sovit en hel dag: ja kanske
Somnat gråtande: aa

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln: varje dag
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: nej inte ofta
Klä dig i svart: ibland
Lita på folk: nej

Sista person som..

Sov i din säng: Shåk
Fick dig att gråta: Pappa
Skrek på dig: minns ej
Du fick sms från: shåk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0